jag har varit vilsen



Stålgänget har snackat koder hela dagen idag och insett att vi går i fel skola. Alla heta går ju på Rudbeck. Jag har även insett att vi börjar gå mot sommaren, ser ett slut och jag har börjat bli positivajessica igen! Anledningen till att jag inte gör skolsakerna är inte längre för att jag är skoltrött utan bara för att jag alltid har roligare saker att göra. Som att fotografera mig själv när jag har en nyckelpiga i håret och världens minsta brillor på mig t.ex. Somliga dagar är fina! Favoriterik övertalade mig idag om att jag ska in till skolan imorgon vid 08:30 för att skriva ett prov, trots min ledighet. Det blir alltså ingen tävling ikväll med bebben. Men vet ni vad? Jag ler ändå för idag äger världen!

Kommentarer
Postat av: bebben

smitta mer än gärna av dig lite av det positiva!

2009-04-17 @ 00:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0