skapat blogg!

Även jag har nu tagit mig i kragen och skapat mig en blogg. Har under en längre tid gått och funderat på att göra en men handlingen har aldrig blivit utförd. Den enda anledningen idag att handlingen skedde var nog för att bilddagboken hakade upp sig var tredje sekund & för att jag var less på att se rutan "hög belastning" dyka upp oftare än vad jag blinkar. Det hela slutade med en rastlös jessica som nu sitter och skriver i hennes blogg. Vi får sedan i framtiden se hur mycket jag kommer att skriva. Namnet kan jag erkänna att det blev en liten halv blandning. De jag ville heta från början var såklart upptaget och var då tvungen att byta ut den första bokstaven.  Även ett litet tack till rebecka som hjälpte mig med att säga hur jag skulle logga in xD Det börjar ju bra [ noot ]  
Nu ska jag begära mig ner och ta en dusch och sedan kolla på tjenare kungen , vilket är för den tredje gången denna vecka. Tror faktiskt att jag kan replikerna utantill nu !

 HEJPA <3  

- någon som vet hur man ändrar stil på texten btw ?

Kommentarer
Postat av: Becka

Du får gå in på "redigera stilmall" och sen fixa med koderna där det står typ font style och sånt. Lite knepigt ^^

2008-02-08 @ 16:32:11
URL: http://hetsbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0