NÄR MÅNDAGAR ÄR SOM BÄST


Lyckades dricka bort min plånbok i Fredags på kåren. Som tur är var det någon söt kille som hittade den och lade sedan till mig på face. Idag är min plånbok redan tillbaka hos mig och vartenda litet korvöre är kvar i planboken. Det finns ärliga människor. Imorse startade inte min bil så fick ta mammas. På vägen hem från jobbet ringer mamma och säger att den är fixad igen. Under sista timmen på jobbet ringer lillpluttan och berättar att hon hittat plånboken jag velat haft ett tag och frågar om hon ska köpa den. Idag ville jag för första gången inte gå till jobbet. När jag sedan slutat för dan går jag hem med ett leende på läpparna och har då kommit på varför jag aldrig har jobbångest, världens finaste arbetskamrater. Och så avslutade jag hela dagen med en liten promenad med Johis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0