FRÅN OCH MED DU


Fantastisk helg! Fredagen bjöd på festligheter med Annas astrevliga klasskamrater. Vi dansade tills det sved i fötterna inne på månen och så avslutade jag natten/morgonen med att sitta på ett okänt vardagsrumsgolv och lyssna på LP-skivor (och gamla svidande godingar) och vilade ögonen på världens snyggsnyggaste. Dog. Plinkade på hemma hos anna någon gång vid halv tio på morgonen och sen sov vi till klockan ett. Träffade tjejerna på stan och tog en långfika. Idag har jag sovit mer än vad jag har varit vaken och ska jag vara ärlig så var det precis vad jag behövde. Imorgon drar jag på mig fin skjortan och charmen. Nu blir det jag och Gustav Svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0