ALLTING KOMMER BLI BRA



Jag hatar att allt kul alltid måste ha ett slut. Det känns precis som att jag ska tillbaka till skolan efter ett tio veckor långt sommarlov, ändå har jag endast vart borta från jobbet i två veckor. Men det är samma ångest. Förstår inte varför, jag vet ju att det är kul egentligen. Och precis som Jenny säger så har sommaren precis börjat och att vi endast ska fokusera på att ha kul känns fantastiskt. Tror bara jag måste ta mig till restaurangen imorgon och sen kommer allt släppa. Samtidigt tror jag att jag behövde dessa två veckor för att det ska kunna bli ännu roligare. Ska sluta vara bitter, mina två semesterveckor har vart så brutalt roliga och det är nog inte en enda dag jag legat hemma och möglat. Nu satsar jag på tisdagsöl, spontanitet, roadtrips, siggepigge och allt annat kul som kommer hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0