TVÅANOLLAETTATVÅA


Örebro levererade! Startade med middag med superfemman. Vi satte upp nyårsmål, hissade och dissade året som gått och skålade för att vi är så jävla grymma. Hoppade senare på partybussen och hamnade i Örebro hos Oscar och Adam. Kan i efterhand säga att det kanske var lite av både raketer och skumpa, men vad gör det när det var extra mycket skålanden och kramar från varenda liten människa. Vi spelade beerpong, skrattade och bara njöt. Jag fick min nyårskyss, slapp hålla tal och avslutade något som jag och jenny länge länge paktat om, haha! Är nöjd över att året fick ett lyckat slut tillslut och en jävla bra början. Håller tummen för att detta år blir kalas! Jag ska först och främst ta tag i min fula ovana, sedan lära mig att komma i tid, ta det lite lugnt med alkoholen och sedan bara fortsätta att leva livet!  Sen vill jag avslutningsvis bara hissa mina förbaskat bästiga friends lite extra. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0