VAD DU VILL

Saker jag just nu stör mig jättemycket på: människor som kör 85 på 100-väg när jag är trött och vill hem, att alltid när jag har ont om tid hamnar bakom en miljon lastbilar eller plogbilar, människor som ser ner på mig bara för att jag är kvinna, människor som förstör andra människor, människor som bara tar, den människa som vågat gett mig parkeringsböter fast jag inte borde fått det (!!!!!), barnkalasteman och att jag inte träffat stålgänget på jättelänge.

Saker jag inte stör mig på: att pappa är hemma, att pappa berättade någon historia om någon gammal kanelbulle som sprang runt hans tidning imorse, att han sekunden efter tog fram någon jättestor kalender som tydligen ska sitta på alla båtvarv i hela norge (?) och pappa var med på en bild (lika stor som en myra var han), att jag och tessa idag slog besöksrekord på restaurangen på kvällen (142 pers!!!!!!!), att jag idag fick vara chef hela dagen och att jag i övermorgon återförenas med mitt gäng.

Kommentarer
Postat av: kotte

Och jag då??????

2012-02-17 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0