WORDFEUD


Min far har ibland vissa svårigheter med det svenska språket (finnar är tröga). Han brukar säga saker som "vilken god kaffe" "gummisnudd" och "passaserare" och när han skriver sms får man sig alltid ett gott skratt. Detta har resluterat i att han oftast blir lite smått mobbad här hemma. Jag minns en gång när jag var liten då jag lämnade en sjuklapp till min idrottslärare som pappa skrivit, min lärare skrattade och frågade om jag skrivit lappen själv. Kråkfötterna är väl en sak, men dessa stavfel. Därför ställer jag mig nu frågan hur det är möjligt att farsan leder med nästan hundra poäng över mig i wordfued. Hur är det möjligt!? Hur? Detta är pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0