YOU'RE MY WONDERWALL


Att se pappa utföra någon slags akrobatisk övning när man kommer ner på morgonen är ingen ovanlig syn och imorse var inget undantag. När jag sedan frågade honom vad fasiken han höll på med svarade han "äh, jag värmer bara upp lite inför morgonympan. När jag är färdig kommer jag ha foten där" och så pekade han upp i taket. Pappa glöm inte att du är 48.. Men annars har vi haft en förbaskat fin dag. Vi har besiktat hans pärla, sprungit runt i salacity och tokat, letat efter en snyggsnygg klocka åt mig, hängt på mekonomen, letat efter jeans åt mig. Vi har även dunkat en jävla massa boppers och haft lite allsång till det, hängt på Great burger och pratat om allt som finns att prata om. Tillsist så avslutade vi dagen med att hänga på citygross och ha en tävling i vem som hittar potatismoset först. Jag vann, men farsgubben är bäst ändå. Och imorgon sticker jag till etuna, hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0