OCH SÅ BLEV SIFFRAN FYRA IGEN




Min andra hälft, min högra hand, personen jag vart tightare med än mina egna trosor typ (ja ni fattar) är hemma igen. Jag gick in stenhårt, målade naglarna i passande tema (försökte i alla fall) och så slängde vi ihop en liten skylt. Det blev en lyckad överraskning på arlanda och ett mindre tårkalas bröt ut. "Vafan gör ni här?" var nog den bästa kommentaren. Det går inte att beskriva hur stört allt känns. Sista pusselbiten är liksom på plats nu och jag är så glad och lycklig att det känns långt in i hjärtat någonstans. Välkommen hem babe, fan va vi ska ha kul nu.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Nej men åh vad du är gullig. Puss och kram på dig. Jag kan inte beskriva hur bra det kändes när jag såg er. Helt otroligt <3

2011-11-13 @ 12:51:04
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0