ALLA SKA MED.



Jag har ju glömt berätta att när jag hängde i Asien så tog min familj beslutet att sälja lilla blå, mini glassbilen, lillblixten. Ja, den har fått så sjukt mycket smeknamn genom tiden och jag har nog minst lika mycket minnen med den. Den räknas ju lite halvt som min första bil och därför skär det lite i hjärtat då jag inte ens hann pussa den hejdå. Nu är denna lilla pins det enda jag har kvar från bilen. Den brukade alltid sitta på solskyddet och var liksom själva grundmottot för bilen. Åh.

Kommentarer
Postat av: kotte

som DU har kvar?!?

vem var det som hittade den i garaget och tog i den bara för att visa dig???????????????

2011-11-29 @ 16:48:11
Postat av: jess

okej, som VI har kvar!! och om du inte märkt det så ligger den inne på MITT rum på MIN vita byrå :)

2011-11-29 @ 21:55:13
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: kotte

men det var JAG som lät dig låna den ett tag.....men du kan få den just because I am so nice!!!!!!!! <3

2011-11-30 @ 13:38:44
Postat av: rebecka

nej, måste få erkänna att det svider lite i hjärtat att läsa att ni sålt pärlan :(

2011-11-30 @ 23:49:00
URL: http://rebeckaiusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0