DET VAR JAG OCH JAG GJORDE DET BARA FÖR DIG

Istället för att jag just nu befinner mig på någon dragig förfest i Örebro med världens bästa Jenny, sitter jag hemma i gamla Ramnäs med ett par värkande halsmandlar. Känns sorgligt att dricka cola istället för något alkoholhaltig och istället för att äga örebros dansgolv tillsammans med partypinglan, har jag suttit hemma i soffan och diggat de få låtar som går att digga i melodifestivalen. Idag hatar jag lördagar. Men, jag hade i alla fall en fin tors-fredag då Joakim var här och igårkväll hade jag och corren mysmys.

Kommentarer
Postat av: toamoa

lyssnar du på familjen eller? :D

2011-03-06 @ 00:42:33
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0