Tomato

Jag har förövrigt glömt berätta att jag har börjat sola solarium. Dock är det endast nu inför balen, och jag gillar det inte. Det känns väldigt fel då jag alltid klagat på både mamma, nattis&kotte som solar solarium, och nu solar jag själv, riktigt pinsamt! Dock är det ingenting som jag kommer att fortsätta med då jag faktiskt tycker att det är lite obehagligt. Idag solade jag för sista gången innan balen, därför tänkte jag att jag skulle dra till och sola med cocosolja, dock var väl inte det den smartaste idén jag någonsin kommit med, nu är jag rödare i ansiktet än vad jag är i mitt nyfärgade röda hår. Jag hoppas verkligen att det lägger sig tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: kotte

jag solar faktiskt inte längr :M

2010-05-07 @ 12:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0