Livet är en fest!

Idag är jag glad! Glad för att det för en gångs skull går bra för mig och för att det stod att jag var fucking godkänd i Engelska C! Jag klarade det! Jag som näst intill började gråta när jag först fick höra att jag var tvungen att läsa kursen och min första tanke var att jag aldrig kommer klara det. Men det gjorde jag! Med detta vill jag även säga att alla ni som undrat varför ni höll tummen för mig nu kan sluta undra och även släppa taget om tummen. Tack för hjälpen i alla fall, det hjälpte ju! Fy i helvete vad jag ska fira på fredag. Förövrigt, jag har en egen discokula på rummet och jag skulle just nu kunna göra vad som helst för att få somna i den där tatuerade famnen.

Kommentarer
Postat av: S.

MEN SERIÖST??? Varför blir ni inte tillsammans igen? :)

2010-12-30 @ 00:30:19
Postat av: S.

Hej! Jag heter Sarah och det var jag som la kommentaren :)

2010-12-31 @ 00:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0