Och jag föll för nån på en fest nånstans

Har ni någon gång cyklat i världens jävla motvind med punktering på hjulen, samtidigt som ni varit megamycket kissnödig och med förstora byxor? Inte? Utsätt er aldrig för det, det var stört jobbigt. Annars är det hur jävla fint som helst. Fredag imorgon, vilket gör att allt blir ännu finare! hihi. Moa, ler du fortfarande? Bra, för det gör jag också! Gissa för övrigt vem man hämtar sånda där små mp3batterier hos på jobbet? Snyggreppisen såklart. Jag funderar på att dra något om att min mp3 slukar batteri, vilket gör att jag måste gå och hämta ett nytt varje dag. Jag lever i lyx. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Toa

hihi, jag ler :)

2010-08-05 @ 22:45:15
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0