Tinnitus i hjärtat




Vi var hem till dietkvinnan igår. Jag och rebecka alltså. Cornelia har till sitt projektarbete börjat med sin drinkmixdiet. Hon sa att det inte var roligt. Speciellt inte när hon fick sitta och räkna tuggorna åt mig&räbzo. Igår var första dagen för henne och hon var redan hungrig, idag hängde hon inte riktigt med. Jag undrar hur hon kommer må om några dagar. Förövrigt så hade vi det väldigt mysigt igår, vi skrattade och avslutade kvällen med en skräckis. Jag somnade redan efter... en kvart? Det är något speciellt med mig och filmer. Förövrigt så var jag lite rädd för corres mormor som spökade för oss igår. På riktigt alltså. Och moa, jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0