23 December



Det känns som att det enda jag har gjort idag är att ha ätit. Men det är helt okej, på julen får man äta. Det säger min pappa. Har ätit en jävla massa julmat och sedan fika på det. Var först hem till mormor på eftermiddagen och käkade middag. Fick mat, fika och sen erbjöd hon gröt, men då var alla proppmätta så alla tackade nej. Sedan drov vi hem och hade en minuppesitterkväll, dock så dissade jag bingolotto, men det gjorde inte nattis&kotte så man fick rätt känsla ändå. När jag var mindre laddade vi alltid stenmycket inför varje uppesittarkväll. Alla spelade bingolotto, man åt allt som man ville äta och det slutade ALLTID med att mamma och pappa fick spela klart våra lotter eftersom ingen av oss orkade hålla sig vaken.

Annars så är det julafton idag, det finns snö och jag har ett växande blåmärke på mitt ben. Märket är lika stort som min hand just nu. Så jävla snyggt. God Jul för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0