Akta sargen



Klockan halv tio igår satt jag i hallen och kämpade med denna 4,20 meter långa banderoll, som skulle hjälpa oss på innebandycupen som var idag. Imorse vaknade jag klockan nio, vilket var den tid som jag skulle befinna mig i Västerås. Mobilfan ringde aldrig. Snäll som min pappa är så skjutsade han in mig och jag missade inte en enda match. Detta är nog den roligaste cup jag någonsin spelat. Alla kämpade som djur idag. Det slutade med att vi gick till final och fick spela på hel plan. Dock så vann vi inte finalen. Men vi gjorde glädjeskrik ändå, bara för att vi var så jävla bra. C-klassen fick vinna iår igen. Dom är bättre än oss, och Magnus verkade inte ens bli det minsta psykad när jag precis innan matchen sa "akta sargen" åt honom. Hrmf. Annars så fick tre stycken åka till sjukhuset och så blev det ett slagsmål. Det bästa med våra skolcuper är faktiskt just slagsmålen, det är så jävla roligt. Ska jag vara ärlig blir jag lite sugen på att hoppa in ibland. Men det är hemligt. Ibland är jag mer tävlingsmänniska än jag vet om att jag är.

Och så saknar jag min jocke.

Kommentarer
Postat av: kotte

jag vet att du saknar mig med fast du skriver ett annat namn. soooorry

2009-12-18 @ 07:00:52
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0