Döda myror

Förr var jag alltid magsjuk en till två gånger om året. Men de senaste åren så har jag inte blivit det och det har lett till att jag har glömt bort hur det är att vara det. Jag känner mig bara tom och energin är långt ner på minusskalan. Hela dagen har jag funderat på vad jag skulle kunna tänka mig att äta. När toastmackor dök upp i mitt huvud gick jag ner för att fixa det. Då upptäcker jag att det inte finns något jävla brödjävel!!!! Så då fick det vara. Och jag blir jättesur när jag inte får i mig mat så har jag verkat otrevlig idag så vet ni nu varför. Imorgon måste jag på möte inne i stan. Jag ska spy på dom. Nu ska jag sova som en död myra innan magnecylen slutar värka. Jag söker medlidande faktiskt. Det är allt jag vill ha. Och toastbröd!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag skickar två hundra tusen toastar och en hel del medlidande :(

2009-04-03 @ 18:24:18
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0