IFALL ALLTING ÄR FÖRLÅTET, ATT MAN BLIR KLOKARE MED ÅREN




Kan inte säga något annat än att det har varit ett par hetsiga dagar. Nya skdior, pjäxor och stavar har införskaffats på grund av att pappa är så jävla envis med att jag absolut ska lära mig att åka skidor. Har därför även skrivit in mig på hans egna skidskola och vi har hunnit med något pass. Igår var det utgång med ett helt tjejgäng. Jag tror aldrig att jag har känt mig så gammal och har därför kommit fram till att jag i framtiden inte ska sätta mina fötter inne på pluto igen. Det kryllade av nykläckta människor. Idag har jag ägnat mer än två timmar åt att sitta och lyssna på när Jenny försökt övertala mig om en badtunnakväll. Ibland är jag fan jävligt envis. Kom efter ett tag på själv att det är Lördag och att jag är cool, så det var bara att släppa på alla sina principer och åka ut till kära gamla Orresta för en badtunnekväll/avskedskväll för Mange. Det var en väldigt trevlig kväll, trots nykterhet både hos Jenny och mig. Nu kom jag precis hem och är helt slut. Jag är jävligt glad för att jag imorgon kommer må hur fint som helst, trots det ska jag nog ändå inte röra en fena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0