The show tonight

Allt känns faktiskt sådär galet bra just nu! Trots att jag dom två senaste veckorna nästan varit instängd i en jävla fabrikjävel. Trots det känns allt tokbra. Det känns så bra att man faktiskt vill hoppa sönder fjädrarna i sängen, som bebben skulle ha sagt. Imorgon är det midsommar och det kommer bli en sån jäkla fin dag! Stålgänget ska efter två veckor bli återförenat igen, det är helt galet! Grillning och sånt hos mig först, för att sedan dra vidare till viktor för en extra laddning och tillsist hem till räkan, precis som förra året! Två av medlemmarna har ju dessutom varit ute på äventyr, så jag chansar på att dom har en hel del att berätta. Jag ser mest fram emot att få en kram av allihop. Moa har förövrigt lovat att hon ska bjuda mig på en nubbe. Inte helt fel. På söndag ska jag dessutom förhoppningsvis ut på sjön och på tisdag sticker jag till peace. Ni förstår att allt känns bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0