Pink lady

Inte nog med att det känns som att Kotte inte alls varit hemma den senaste tiden, vilket i och för sig kan bero på att jag knappt var hemma förra veckan, och att jag denna vecka jobbat, samtidigt som hon själv har slutat skolan. I alla fall lämnade hon mig idag för att imorgon börja vandra i vildmarken i fyra dagar. Jag tror dom skulle gå till Helax? och bestiga (?) en glaciär. Jag har ju ingen koll alls när det gäller vildmarken. I vilket fall som helst så kan detta vara det dummaste hon någonsin gett sig in på. Ni kan ju själva tänka hur det kan se ut. Kotte, sittandes i vildmarken, på denna pall. Det roliga är att hon faktiskt är stenseriös med pallen. Rosa i allt, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Spiderman

HAHAHAH vilken söt liten pall ^^

2010-06-17 @ 01:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0