För jag har tagit studenten!



Igår var nog den bästa dagen i mitt liv och precis som jag trodde var den över på ett kick. Jag skrattade, skrek och grät och jag vill göra om allt igen. Dock måste jag erkänna att jag ännu inte fattar vad som hänt. Men igår var jag ändå tillräckligt medveten om situationen. Då var jag tvungen att kämpa för att inte börja gråta när kvällen avslutades med "fix you" inne på bmb. Och när jag kramade om Moa igår innan jag gick, då gick det inte längre. Det borde kännas bättre.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag har nog fortfarande inte fattat det. Att vi inte är en klass längre... Ångrar att jag inte fick ett riktigt farväl av alla :(

2010-06-19 @ 00:22:48
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0