Bara lukten gör mig svag

Vilken helvetes bra start det blev på sommaren igårkväll! Det där med att endast ta en öl gick väl inte speciellt bra och sprack ganska fort, vi lyckades alla hamna i dimman. Kvällen bjöd på betydligt mer än att bara sitta ner och snacka skit som jag planerat. Även några föredetta 07D:are dök upp, som jag även hoppas att jag stöter på fler gånger i sommar. Tillsist hamnade jag på bryggan utanför, vilket var mer än mysigt. När klockan visade efter två hakade jag ihop med vira & becka igen som fixat efterfest på malmaberg. Imorse när vi vaknade på fel ställe frågade vi oss själva, vad fan hände? Jag älskar när kvällar inte slutar som man planerat, fast på ett bra sätt naturligtvis! Fler av dessa vill jag se i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0