Jag bara råka



Hamnade vid Svea idag (maskinen där g-länkarna provas) Den går aldrig sönder! (ni vet varför jag lider). Provade världens fulaste g-länkar som gjorde att jag fick slipa ihjäl mig på varenda jävla länkjävel. Nu värker mina handleder, fingrarna har jag så ont i att jag knappt kunde hålla i kaffekoppen på slutet, jag har minst tio kilo slipdamm i näsan som inte går att fräsa ut och jag ser ut som en salami på armarna, också på grund av det där jävla slipdammet som bränner som fan. Dessutom har jag lite ont i magen efter ha druckit minst tre liter kaffe idag. Kaffemaskiner borde inte få finnas, speciellt inte när man går eftermiddag. Nu ska jag snart sova i världens snyggaste och mysigaste lakan. Ursäkta, dom näst mysigaste lakanen. Men helt klart dom snyggaste.

Kommentarer
Postat av: Spiderman

precis för MINA lakan är dom mysigaste ^^

2010-08-24 @ 00:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0