grön ungdom


I veckan lunchade jag och spanade in en debatt på Rubeck. Jag har fått vaccin i båda armarna inför afrika. Vi har lunchat i vasa i den stekheta solen och haft ett mindre gräskrig. Jag har kommit på att jag ska vara en riktig vän och vara med på fotbollscupen imorgon och inte svika moa. Jag och kotte har haft smskurs med mamma eftersom att hon inte förstod varför kotte skrev treor i hennes sms. Jag har fått beslutsångest om jag ska till peace eller inte. Imorgon klockan två drar jag iallafall till örebro och kommer inte hem förns på Söndag. Konferens är det som gäller liksom. Synd bara att engelska är det värsta språket jag vet. Förövrigt är det jag och corre snart. Nu har jag en FET analys att skriva.

Nu funderar jag på att bli miljöpartist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0