Kids in America




Idag visade jag mitt nylle i skolan. Det har jag inte gjort på kanske två veckor. Jag åkte faktiskt in för en enda tyskalektion. Först tänkte jag strunta i den men med tanke på att det var den sista så kände jag att jag ville fullfölja tyskan till dess slut. Så nu har jag klarat av tyskan! Egentligen vill jag ställa till med brakfest (spanskaeleverna förstår varför och hur det känns) för att fira detta men eftersom vi bara var fyra stycken i gruppen så kommer det troligtvis inte bli så mycket till brakfest. Mitt hår är nu även en gnutta rödare än vanligt, synd bara att färgen försvinner genom att endast titta på den. Mitt bankomatkort är klippt och jag har köpt studentnalle till nattis. Nu hade jag tänkt ha klädångest inför frihetsdagen imorgon och sedan fira tyskans slut med paprika! Om jag förövrigt bara försvinner från internet, msn eller vad det nu är, så är det inte för att jag föröker leka mystisk, då är det bara min dator som inte samarbetar. Nu kör alla intressedansen!

Till corre vill jag säga att jag hoppas att du håller på att avlider i värmen där nere för här uppe avlider man av det tråkiga vädret. Dock regnar det inte lika mycket nu. Dessutom är du redan saknad! Jag behöver någon som planerar och har kontrollen åt mig.

Någon som säljer sin peacebiljett förresten?

Kommentarer
Postat av: MOOOOS

Det är det jag menar. genom att tänka, analyser kan man ändra det man hade i hjärnan och hjärtat från första början. Om man inte tänker ändrar man ingenting och bara agerar naturligt, på ett sätt som är självklart för dig utan att ha livit påverkat av något annat som får dig att tänka.

2009-06-09 @ 20:04:20
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: MOA

nej, just nu tänker jag bara.

2009-06-09 @ 21:28:27
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0