TEAM BADASS


Måste bara först och främst informera er (typ alla tusen läsare) att det bara är Jenny som kan få mig att göra sånahär fjortissaker. Anledningen är att vi har en förbaskad jäkla ålderskris och genom att göra saker som man gjorde när man var fjorton får en ibland att glömma att man faktiskt är 20. Jag hade i alla fall en toppen lördag med alla gamla godingar under ett och samma tak. Det blev beerpong, sanning och konsekvens, för starka groggar, en jävla massa roliga berättelser, nobless, en mäktig lapdance och hur jävla mycket skratt som helst. Åh vad jag tycker om er. Sen slutade jag, Lina och Jenny kvällen med att sitta i Jennys soffa och äta subway och skratta åt mitt märkliga slut. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0