ALLTING KOMMER BLI BRA TILLSLUT



Idag har det varit världens finaste höstdag. Den har jag spenderat med min londonbrud på bryggan i brattis, med kaffe och kaka i handen. Vi har en plan på G och den klår nog fan alla andra planer med hästlängder. Nu spritter det i kroppen på riktigt. I förrgår fick jag världens finaste kram av frugan min, precis innan jag åkte iväg på filmkväll mitt ute i skogen. Kan vara en såndär mysig mittiveckangrej som gör att veckan går fortare än den redan gör. Igår övertalade min plutt mig om att köpa en ny nalle, trots att jag lovat mig själv att aldrig bli lika nördig. Det värsta är att det känns som att jag gör precis som alla andra nu. Men samtidigt känns det som att en helt ny värld har öppnats. Jag känner mig ungefär som när mamma sitter vid datorn, helt vilse och får fråga om varende liten sak. Tur att jag har världens bästa pluttsyrra som kan lära mig allt hon kan. Imorgon träffar jag min borri och på lördag är det en heldag med virro.

En påminnelse till mig själv efter att ha läst detta inlägg är, sluta ge smeknamn till folk och sluta skriva "plutt" eller liknande till allt och alla. Istället ska jag börja använda människors riktiga namn, som normala människor gör.

Kommentarer
Postat av: kotte

MENAR DU ATT JAG ÄR EXAKT SOM ALLA ANDRA NÄR DU SKRIVER PLUTT??????

2011-09-29 @ 21:20:42
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0