VI KAN LE, MEN BARA I SEKUNDER

Vet inte varför, men jag ler med hela kroppen varje gång jag kommer hem och ser den svarta passaten stå på uppfarten, eller varje gång jag tittar mobilen och ser ett sms från "pösmunken", eller när kotte säger att hon saknat mig trots att hon bara vart i skolan några timmar, eller när man kommer till sitt nya jobb och man börjar dagen med att få världens största kram, eller när man kommer hem från jobbet och hittar ett paket med supergoda kex i som det står "till världens bästa dotter, kram mamma", eller när man får dela kexen med världens bästa syster såhär på kvällskvisten, eller när man vet att man har världens fetaste helg framför sig. Ska jag fortsätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0