CULTURE CLUB

Hade ännu en såndär rålyckad kväll med Elvira i fredags. Vi hängde med kulturkillarna igen, skrattade, satte klackarna i taket, dansade tills fötterna blödde och avslutade kvällen med att ännu en gång missa bussen och somna i fel säng när klockan visade fem någonting, så jävla kul. Gick vår egna walk of shame i lördags och skrattade åt oss själva. Hann bara lagom komma hem och vända och sen var jag helt plötsligt på inflyttningsfest hos anna med hennes festliga klasskamrater och några igenkända ansikten från förut, hur kul som helst. Nu har jag träningsvärk i benen (dansat för mycket i klackar) och en tvådagarsbakfylla att ta mig igenom. Väck mig lagom tills nästa helg istället, för då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0