HÄR KOMMER LYCKAN


Det här kan bli det mest impulsiva jag någonsin gjort, men det spelar ju egentligen ingen roll. Jag är så glad att det spritter i hela jävla kroppen. Det känns som att det har vänt nu, det är min tur att ha flyt. Vaccinjävlet löste sig! Jag är så glad över att min och neas plan inte bara blev ytterligare en plan som rann ut i sanden, utan att den här planen faktiskt blir av! Annars så har jag gjort allt en sista gång, förutom att sova en sista natt i min egna säng. Förövrigt: jag kommer sakna dig varenda sekund som jag är vaken sis<3. Det bästa är att i den lilla rosa saken så finns det ett gäng bilder på "viktiga" saker som lillpluttan fixat. Hur gulligt? Här kommer det förresten vara tyst ett litet tag. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VART SKARUU?

2011-10-06 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0