VART DU VILL, SÅ FORT DU KAN


Kännde något riktigt grymt idag då jag diggade Håkan på högsta i bilen på väg till jobbet med takluckan öppen och solbrillorna på, något i stil med att "det här kommer bli bra". Kände samma grymma känsla när Jenny idag sa att "jag känner på mig att det här kommer bli en bra sommar". Då blev jag glad, för jag vet att Jenny kan man lita på. Hon kör i princip alltid på mottot "det blir vad man gör det till" och det som alltid toppar historierna är väl att hon är världen spontanaste människa. Jag gillar verkligen att ha en vän som Jenny. Hon kan till och med göra tisdagar till världens bästa dag genom att bara skriva "fika efter du slutat jobba?". Vi tog en snabbfika på gränden, svängde sedan förbi ICA för att inhandla lite picknick och där efter begav vi oss ner till hamnen efter en liten mindre kris. Vi gjorde upp sommarplaner och pratade om sånt som vi måste prata om i och med att vi i princip aldrig ses. Men det här kommer bli bra, bäst och ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Ylva

vädret är gööönajs. mums med marabou, saknar de lite kanske. eller.

2011-05-11 @ 09:29:25
URL: http://europauppochner.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan ju inte säga annat än att jag älskar dig bruttan! Klart den här sommaren kommer bli KALASBRA! Det ska du inte behöva oroa dig över alls! Från den 28 maj är jag DIN! :D <3

2011-05-12 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0