CAUSE YOU CAN RUN AND HAVE YOUR FUN

Har spenderat de sista minutrarna på spotify och jag undrar redan vad jag ska göra nu. Jobbade min sista dag i fredags och det är inte helt utan tårar jag lämnar det, har haft så sjukt roligt! Är nu jobbfri ända tills fredag då det nya börjar. Dock är det inte bra då jag kommer hinna tänka mer och bli ännu mer nervös, drömmer mardrömmar var och varannan dag, haha. Men jag håller tummen för att det här kommer bli minst lika kul och grymt! Annars går jag mest omkring och längtar tills lördag, hihi.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack du!! <3 Hörde att ditt jobb blivit uppskjutet en vecka. Tur att dom hörde av sig iallafall!! ^^ Du får väll komma förbi mig och stefan och dricka kaffe nåndag och se hur vi har det :DDDD kram!

2011-05-25 @ 00:52:38
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0