JAG FÖLL FÖR NÅN PÅ EN FEST NÅNSTANS


Jag har klarat mig igenom en hel arbetsvecka utan min fadder, trots att Johan skrämde upp mig med att "du kommer göra alla fel som går att göra". Men icke! Småtabbar har man naturligtvis råkat ut för men inget värre än så, peppar peppar! Trots att det nästan känns som ett mildare träningspass på 8,5h så går dagarna hur fort som helst. Jag har börjat stämlpa ackord och blivit det som vi på restaurangen länge gått och pratat om, jag har blivit en av dom, sen vet jag inte hur illa det är egentligen. Efter arbetsdagens slut i fredags åkte jag hem till syrran och duschade och drog sedan direkt till restaurangen och jobbade fram till klockan nio på kvällen, varpå jag en timmare senare knäppte den första och efter två stycken var jag nästan full, det kan dock bero på att jag snittat tre timmars sömn per natt dena vecka, ätit dåligt och tränat. Men kul var det, jag och Jenny hamnade på en buss med en jävla massa fulla studenter och det var inte alls mysigt. Men sen blev det sjökrogen, slut på ett krig som pågått allt för länge och vi avslutade kvällen med att gå hem klockan fyra på natten och sedan sova cirka fyra timmar för att sedan börja en ny dag. Den nya dagen blev grillkväll hemma hos mig, trevligt.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Fina tjejer. jag saknar er, men jag kommer alldeles strax hem. ÖREBRO <3

2011-06-13 @ 15:51:18
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0