MIDSOMMAR!

Firade tidernas bästa midsommar i fredags, tro det eller ej men varenda liten människa offrade sig ända ut till Ramnäs, hade jag vart i deras sits hade jag helt klart sagt att det var mer än värt det! Dagen och kvällen var lyckad från start till slut och innehöll allt som en midsommarafton ska innehålla. Plocka blommar, göra krans, dricka nubbe, äta jordgubbar, dansa kring en midsommarstång, nakenbada mitt i natten, skratta, sjunga, skåla och så vidare. Kan efter denna kväll ännu en gång sätta mitt liv på att jag helt klart har världens bästa vänner. Alla roligheter varade fram till klockan tre på natten ungefär, fick en timmes "sömn" och sen var jag dum och åkte till jobbet, då  var det inte lika roligt längre. Kommer aldrig mer jobba halvbakis och utan sömn. Tror mitt ackord låg på minusskalan den dagen och jag dunkade huvudet i bordet under lunchen, men det var så jävla värt det!!! Räkan sa något om att "leva livet" nu. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2011-06-30 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0