AND WE DON'T CARE ABOUT THE OLD FOLKS

Det är ganska intressant hur dagar kan variera så mycket, trots att man gör samma sak. Idag slapp jag i alla fall starta min arbetsdag med ett par frysta långkalsonger och hela förmiddagen så var det eldkvarn som strömmade ut ur högtalarna (i frysen är det fest). Det var i alla fall en grym dag ända fram tills en kvart innan jag slutade. Nu är jag tillbaka i Ramnäs och min sköna säng, mamma och kotte har även kommit hem från deras lilla trip, dom sa något om att det var dåligt väder, men jag tror att det var bara för att dom saknade mig. Imorgon ska jag äntligen jobba med Anna igen, vi ska säga alla fula ord och svordomar vi bara kan. Inte för att något blir bättre av det, men det känns ju alltid bättre för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0