POWER MEET

Folkfesten i Västerås är över och som alltid när man har kul så har tiden gått jättefort, sorgligt men sant. Jag har för andra gången på några dagar konstaterat att jag börjar bli för gammal för sånt här och då menar jag inte för gammal för att titta på fina bilar och människor, utan att köra en två-dagars. Min kropp håller inte för det längre. Nu är det bara att kämpa gärnet tills torsdag nästa vecka, för då sticker jag och jenny! Kotte har flyttat hemifrån för en vecka, vilket är skönt som fan (nädå). Imorgon flyttar jag hem till mormor för att ta hand om hennes blommor medans hon är borta. Jag förstår dock inte varför hon frågar den som har svarta fingrar. Kommer ta död på allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0