YOU'RE RIGHT BEHIND ME AS BEFORE


Är just hemkommen från en såndär mysig myskväll med fina och helt sjukligt roliga töser. Vi tittade på film, drog en kortare nostalgitripp och sedan satt vi och tittade på klipp med B. Gustavsson tills vi kissade på oss och tills varenda muskel i kroppen värkte. Men det är sånt man blir så glad av ibland. Sedan drog jag och Elvira och vi båda såg fram emot våra egna bilresor hem. I mörkret, på vägen och med maxvolym på stereon. Ingen ser och ingen hör. Elvira har redan förstått grejen med det där. Nu är jag sådär trött att jag håller på att somna sittandes. Det kan bero på att jag och joakim hade ett sånt där jättefint samtal fram till klockan fem inatt och efter det kom han på att han var jättesugen på lakritspipor och chilibågar. Störd kille, men jävligt söt, överdrivet snygg och allmänt fin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0