TAG MIN HAND, DU TÄNDER MIN ELD

Från början. Trots att Örebro ger mig dåliga vibbar kan jag inte förneka att staden i sig är mycket mysigare än Västerås och att utelivet är tokigt mycket bättre. Hejdå alla stela västeråsare! Måste tacka Jenny som stod för festen och tacka alla trevliga människor. Vi skålade, sjöng för födelsedagsbarnet, åt tårta och partade. Någonstans i mitten av allt party ställer sig corre framför mig utan att säga ett ord. Där efter kom tårarna och efter det kom "JAG FICK LÄGENHETEN!" och sen var tårkalaset igång och helt plötsligt hade vi ännu mer att fira! Grym kväll, från början till slut. Igår fram tills idag har jag hängt med Joakim. Vi har gjort så mycket som ingenting ungefär och spenderat den mesta tiden i sängen, precis vad jag behövde. Okej, jag kanske råkade tvinga honom att spela In The Ghetto en gång och efter det kändes livet fint och problemfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0