FRÅN OCH MED DU

Jag har nu ett tag setat och läst igenom alla mina inlägg från 2010. Nu har det slagit mig att det faktiskt är ett nytt år igen, trots att jag varken vill eller är redo för det. Tvåtusentio var ändå ett ganska fint år, det har gått snabbt som satan i och med att det har hänt så mycket. Det som jag kommer komma ihåg bäst är nog alla jävla fester jag varit på och utser därför 2010 till partyhåret, helt klart.

Dock kan jag inte med glädje välkomna det nya året. Läste nyss en kommentar från Rebben "Jag seriöst tackar för året som har varit, för alla galenskaper, för allt festande, för alla mysiga tjejkvällar och ger alla stjärnor i världen till stålgänget. Jag gillar även mitt nya smeknamn "Bebb" och vet att 2010 kommer bli tusen gånger bättre än 2009. Det är vårt år." Jag kommer inte i slutet av detta år kunna tacka eller något liknande för ett bra år, för det här är det första året sen vi lärde känna varandra som vi inte kommer uppleva tillsammans och det kommer inte vara vårt år. Det är dags att börja stå på egna ben!

Kommentarer
Postat av: rebecka

och som regeln då lyder; efter misstänksamma blogginlägg som egentligen inte avslöjar vad/vem det hela handlar om, ska alltid fullföljas av en förklaring på antingen facebook eller hotmail.



jag ser därmed framemot att läsa ytterligare ett mejl från min vän (dig) imorgon alltså :)

2011-01-04 @ 02:47:15
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0