tvåtusentio till tvåtusenelva

Gårdagen stavas HELGRYM! Från att vara jätteopepp och bara velat skita i allt, till att bli megapepp av Elvira och till att hela skiten slutade tokbra. Jag lekte tjejtjej och satt fast lösögonfransar (becka, var i helvete var du? Detta är verkligen inte mitt område!), till att sedan fortsätta med tjejigheterna och locka Cornelias hår. Vi laddade upp med en tre rätters, alkoholhaltiga drycker, chips och dans på det egentliga yogagolvet. Vi mötte upp ännu flera flickor och drog sedan vidare på en fest inne i city där vi spenderade resten utav kvällen/natten. Vi kikade raketer, skålade och dansade som vanligt satan till varenda lite gammal goding jag kunde komma på. Corre sa ständigt "Vad blir nästa?" vilket gjorde att min hjärna var i arbete under hela kvällen. När rösterna var slut och fötterna gav upp beslutade vi oss för att dra hemmåt, ingen ville svara i telefonen och taxi var omöjligt. Det hela slutade med att jag gnällde (trots att jag inte fick för cornelia själv i och med att jag inte hade klackar) Corre slog vad om att det tog en kvart att gå från stan till hälla. En kvart? Känner man någon värre tidsoptimist eller? Jag och Vira beslutade oss för att lifta och tillslut hittade vi en räddare. Corre fick panik (blev rädd) skrek "jag gör det inte, jag gör det inte!" och avslutade med ett "HAN KOMMER KNULLA SÖNDER OSS!", vilket jag fortfarande skrattar åt. Måste även bara lägga till att det tog prick 16 minuter med bil. Men, så jävla lyckat nyår! Blir resten av året lika bra som den här natten kommer jag vara mer än nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0