ROCKSTAR

Igår bytte både jag och pappa yrke till pizzabagare för ett stund eller två. Mamma kom hem och var glad över att hon äntligen skulle få mat som går att äta (pappa har en förmåga att experimentera och även misslyckas i köket, endast för att han egentligen inte är en sån superkock som han själv tror att han är, förlåt pappa!) Både jag och pappa skrattade satan när vi lyckades bränna första satsen, blev näst intill skorpor och mamma liksom bara suckade. Senare på kvällen kom Joakim hit. Han ringde dock innan och sa "jag har ett stort problem" och jag liksom blev besviken och ba "nääää" och sen sa han något om att jag var det stora problemet. Kul typ. Idag innan han drog hem bytte han sträng på min nya bästa vän. Jag ska ytterligare en gång byta yrke, denna gång till rockstjärna. Av tidigare erfarenheter vet jag dock inte om det är så bra med en snygg lärare. Dock kan jag väl inte säga att det sväger så mycket än, förutom en gång när pappa kom in och sa att det lät bra. "Dom där tre sekunderna i början lät bra". Det är väl alltid något. Nu ska jag plugga ackisar, mollisar och svänghet. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej jag gör gratis designe och header till folk.

Så om du är intresserad är det bara att kommentera en av mina inlägg och säga att du vill ändra på din blogg.

Annars kan du ju läsa min blogg! :)

2011-01-07 @ 16:43:38
URL: http://sonsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0