PUMPED UP KICKS

Jag har sedan sist jag skrev, tjuvstartat julen genom att äta skinkmacka med mormor, gått upp tidigt för att se när ett gäng sjätteklassare lussat, snott pappas sotarmössa ett antal gånger, stressat som fan på jobbet, spontant träffat mina pinglor efter ett kvällspass för att äta pannkakor och kanelbullar, spritsat en miljon ägghalvor och vikt servetter, haft julbord för 800 pers, ätit julmat, jobbat på restaurang nummer 2 och ännu en gång blivit påmind att jag är en "chicka", köpt lite fler julklappar, ätit julmat på IKEA (blä), haft en helfestlig utgång på kåren med rebben och vira, avslutat en kväll på gyllene måsen med (bla) den sötaste människan jag någonsin sett, sovit tre timmar, vart i södertälje och hälsat på farmor och skrattat åt min sjuka släkt, hängt med min störda men ack så underbara familj, taggat till ännu en gång, druckit ett sjujävla gott vin, blivit räddad av cornelia gånger två, vart hemma hos Jenny på avskedsfest och avsluta kvällen med en sväng på månen, blivit väckt av ett mobilsamtal och hängt på Danderyds sjukhus. Med andra ord, livet rullar på och det är juletid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0