DON'T DROP THE SOAP IN THE SHOWER



Har spenderat världens kanske sjukaste men absolut den roligaste veckan på länge. Saknar redan att bara skita i tid och rum, kunna dricka öl tio på morgonen, dansa på bardisken, ligga i havet och guppa på matte och matte, springa från krog till krog, åka på "dubbeldejt", se världens finaste utsikt, sätta "party" framför allt, vara en pösmunk, äta chips, spetsa allt som går att spetsa, dansa världens snyggaste dans, hänga med världens bästa blondiner, ha ac på rummet, ha en städerska som gör precis allt för en, göra sånt som man aldrig skulle göra i sverige, vara en hooka, vara sådär fjortisdryg som man bara kan vara med jenny, steka satan, åka på båttur, träffa nya människor, spana in världens snyggaste bartender, bli bjuden på drinkar och shottar, hänga vid poolen, skölja ner läkemedel med alkohol, bli behandlad som en prinsessa, hänga på balkongen, vara wasted, dansa i en bur, vara överdrivet nojjig, hänga i fyrtio grader, översätta svenska meningar som blivit heltokiga på engelska, men framför allt bara ha kul. Kul, kul och bara tänka på mig själv och inget annat.

Efter en veckas lång fest och för lite sömn så mår jag ändå förvånansvärt bra. Blev alkisvarning på slutet. "Är du verkligen säker på att det är sprit i den här? Den smakar ingenting.". Nästan så att jag skakar nu. Pappa drog med mig på streetrace bara för att han var rädd att jag skulle ge mig på barskåpet annars. Nu ska jag ta en partysleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0