ALLTING SOM JAG VILL KAN JAG GÖRA


Har spenderat ytterligare en helg på en camping och egentligen inte vilken camping som helst. Denna gång var det dock med mormor och kotte, vilket också blev hur bra som helst. Vi bodde i en mysig stuga, så husvagnsövernattning står fortfarande med på sommarens lista. I vilket fall som helst så har vi haft så jävla kul. Druckit öl, spelat kubb och yatzy, badat för andra gången i sommar, pratat historia, ätit nattmackor, nattvandrat, tittat på kubbturnering och allt som tillhör. Det bästa med sigge är att det näst intill bara hänger härliga människor där och alla har så fina tankar om livet, ett par riktiga livsnjutare helt enkelt. Och trots att jag bara hänger där en gång om året ungefär, så känner jag mig lika hemma varje gång jag åker dit och det är helt fantastiskt. Det bästa av allt var i lördags när Rune, eller "morfar" som han själv kallade sig fick upp mig på dansgolvet. Det var en härlig svängom. I bilen hem igår var det inte många ord som sades, jag tror vi alla tre hade ångest över att åka hem.

Kommentarer
Postat av: kottepotte

jag tror mer den tysta bilfärden beror på att du och granny va så jävla bakis :P:P:P:P

själv satt man som en frisk fläkt!!

2011-08-02 @ 00:55:21
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0