FESTIVAL-ELLER-INTE-KARAMELLEN




Jag vill också hoppa runt som en dryg liten fyllekaja och skrika vad jag vill när jag vill. Jag vill också vara upp till åtta om mornarna och få i mig alldeles för lite sömn. Jag vill också träffa jättemycket nya människor och bara beundra alla dialekter. Jag vill också njuta av att vara ansvarsfri och av att tid och dag egentligen inte existerar. Jag vill också bara sitta på en brassestol med fina friends och dricka pissljummen öl och gnälla lite för varje klunk. Jag vill också gå och titta och lyssna på det absolut bästa jag vet, livemusik.

Det här med att bli gammal är riktigt jobbigt. Det sista jag vill göra är att ta vuxna beslut som att arbeta istället för att festivala. Inte nog med det så missar jag min Håkan på Fredag. Därför har jag kommit på att jag imorgon på jobbet ska tvinga Elin att sjunga för mig. Människan är helt galet grym! Under tiden ska jag gå och suga på den här fesitval-eller-inte-karamellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0