Rockring

Jag tar tillbaka allt jag har sagt om att gå eftermiddag, det äger! Igår skrattade jag så mycket att jag fortfarande har ont i magen. Något som dock var mindre kul var när jag skulle lära G hur man rockade rockring och när jag skulle leva upp till mitt namn rockringskungen (vilket jag faktiskt var). Jag var jättestöddig ända fram tills det att rockringen föll till backen på cirka två sekunder efter att jag börjat rocka. Vi alla skrattade tills vi kissade på oss. Därför ska jag i helgen gå och köpa mig en rockring, rocka hela helgen och sen på måndag ska jag visa dom att det faktiskt är jag som är rockringskungen. För övrigt, pappa är hemma och det om något rockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0