Även inbitna lögnare har sin charm


Från början. Jag jobbade min sista dag i torsdags. Det var jobbigt. Både jag och Linda led lite. Inte för att vi kommer sakna själva jobbet, utan för att vi kommer sakna sällskapet. Vi har haft så jävla kul. Sen är det ju inte helt fel att tjäna pengar heller. Vi tröståt i alla fall daimtårta som Linda bakat (köpt). Sen innan vi stämplade ut fick vi en kram av vårt brudgäng och så sa dom att dom kommer sakna oss. Cami och Å lovade förresten att dom skulle ta tag i operation fixa ihop en viss rödtott med en viss snygg reppis. Men det innebär lite ansträngning från min sida också. Därför ska jag under kommande veckor besöka gunnebo lite titt som tätt för att "kopiera papper", "hämta referensnummer" och "bjuda på fika".

I lördags var det först föris hos moa. Där spelades det Jeopardy, vi åt tårta, drack vin, lakritssprit och sourz. Sedan drog vi till mysiga wb och hängde med endast trevliga människor och drack öl. Jag och bebben lyckades även svepa varsin redbullvodka på mindre än två sekunder. Vi har kommit på att den är sådär jobbigt god. Utgången gjorde så att min förkylning bröt ut. Jag låter som en jättesöt och dryg liten döende kråka ungefär. Sen måste jag även meddela att jag minst har snytit ut en liter snor från min näsa idag. Trevligt information ja. Idag skrev jag för övrigt in mig på arbetsförmedlingen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå "operation fixa ihop en viss rödtott med en viss snygg reppis"? är du inte på gång med någon annan? tight att vara sugen på 2

2010-09-28 @ 08:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0