Äckelska C


Drog en effektiv stanrunda med bebben idag. Hon tvingade mig att köpa ett par skor och hon kom på sig själv med att låta exakt som sin mamma. "Så får du i en fårullssula (eller vad hon nu sa) om du vill det". Hon va söt. Sen hängde vi på expert i en evighet p.g.a. att praktikanterna inte kunde något, plus att hon fick betala tokmycket för fem ynka små kort. Skandal! Inte nog med det, vi båda gled till skolan för att hämta ut slutbetyg.
Det visade sig då att skolverket från och med hösten 2010 kommer att ändra om i deras system, vilket innebär att man inte har behörighet för att söka till högskola med ett reducerat program (den som säger "vad var det jag sa" kommer jag spotta på, inte mitt fel att dom ska ändra!! ). Tackar mig själv för att jag inte gjorde klart alla mina uppgifter i tid, för nu går det ju att rädda. Men är fortfarande tokförbannad för att jag nu måste läsa äckelska C. "Fan va bögit" som Johan sa. Ja, det är jävligt bögit! (Moget sagt, jag vet). Livet är därför inte fint längre, inte det minsta. Men Joakim kom förbi och var söt och fick mig att komma på andra tankar. Men jag gillar ändå inte livet längre. Jag är dessutom jättemissnöjd med min nya kamera. Blä. Blä. Blä. Nu ska jag gå och gråta i barbasköns famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0